Mosse pohtii: Mihin ihmeeseen se Nana nyt käytiin hakemassa? Ärsyttävää, kun nämä verhot on kiinni...vaikka helpottaahaan se tietysti tätä huoneen lämpötilaa. Onneksi mä osaan kurkkia kaikkien verhojen taakse!! Olen niin näppärä ja omatoiminen poika! :) Tuollahan se Nana nyt näkyy olevan...mikä ihme sen kanssa on??? Ahaa...se on tuo naapurin pikkuinen, joka vähän arasteli mun ihanaa isoa ja märkää kieltä. ;) Mä olisin vain sen pessyt ja toivottanut tervetulleeksi. No, onneksi mä pääsen sitä ihan kohta tapaamaan, mutta kuulemma yksi iso koira vain kerrallaan lähikontaktiin, ettei se ihan pelästy. Vaikka aika rohkea se kyllä on! Kurkkii meidän puolelle aina aidan raoista. :D

507253.jpg

Tänään esittelyssä on siis naapurin pikkuinen pentu, bichon frisé Nestori. Nana haisteli sitä hellästi ja sitten, kun oli tutustuttu, Nestori saikin hänen puolestaan olla rauhassa. Pennut jaksavat kiinnostaa juuri niin kauan, että niistä ehtii ottaa selvää ja sitten Nana-neiti jo haluaakin vähän välimatkaa. ;)

507255.jpg

507259.jpg

507260.jpg

Tervetuloa Nestori! Olet oikein suloinen ja pehmoinen pikkuinen poika!