Ystäväni Mandy haastoi minut ja tässäpä tulee nyt vastaus haasteeseen. 

Minä synnyin Ann's Lions kennelissä. Muutin pentuna isäni kotiin ja elin siellä 1 1/2 vuotta, kunnes perhetilanne muuttui niin, että meidät koirat myytiin eteen päin. Anne-kasvattaja osti minut takaisin ja vietin siellä heillä 2 viikkoa. Sain taas olla äitini ja isoäitieni kanssa! Anne ja Miken luota muutin uuteen kotiini Kokkolaan. Tämä kuva on otettu ensimmäisellä tapaamiskerralla Valtimolla. Papa ja äiti rakastuivat minuun heti ja minä heihin. Mukana olivat myös Nana ja Hanna, jotta tiesin, mihin paikkaan olen muuttamassa. Jouduin odottamaan uuteen kotiin pääsemistä viikon, kun uusi perheeni oli lähdössä Ruotsiin lastenvahdiksi. Eihän se ollut minusta kivaa, mutta oikeastaan olen niille Ruotsin lapsille, erityisesti Lindalle, kiitollisuudenvelassa tästä uudesta kodistani!! Linda keksi, että eivätkö mummu ja morfar voisi ottaa minua ja morfar, siis papa, sanoi heti, että soitetaan kasvattajalle. Näin minä sain uuden kodin. Isäni myytiin vähän myöhemmin ja se muutti Ruotsiin.

 

Minä olen reipas ja hauska poika. Kuitenkin välillä olen todella rauhallinen. Kun minun pitää tulla pihalta sisään, mietin joskus tosi kauan. Minulla on kaksi lempipuuhaa. Ensimmäinen on se, että katselen ikkunasta ulos. Seuraan kaikkea, mitä siellä tapahtuu. Toinen onkin sitten nuoleminen. Se on niin ihanaa ja olen kuulllut, että se tekee ihmisille hyvää. Koiran kieli puhdistaa tehokkaasti ja parantaa verenkiertoa. Nana-siskoni ja ystäväni on jo vähän vanha. Se ei jaksa enää leikkiä kanssani niin paljon kuin ennen, mutta onneksi minulla on toinenkin rakas ystävä, Mandy. Mandy kutsuu minua poikaystäväkseen. *hih* Kyllä meillä onkin yhdessä suloisia hetkiä. Tänä talvena olen vähän vetänyt Minessaa pulkassa. Olen niin vahva, että en edes huomannut, että taakseni tuli painoa. Otsani on leveä ja vahva ja painan usein otsani papan otsaa vastaan ja siinä me sitten olemme lähekkäin. Teimme näin ensimmäisen kerran silloin Valtimolla.

Uusimmat kuvat minusta on otettu tänään Pakkiksella eli kodissani. Ensimmäisessä kuvassa istun kuistissa ulko-oven edessä. Istuskeltuani jonkin aikaa, menin porrasväliin makaamaan. Siinä on ihanan viileää. Tämä oli myös edeltäjäni Yalin mielipaikka.

Minä haastan Roope-leon Nivalasta, Winston-bulldogin Kristinehamnista Ruotsista, Fonzie-leon Alavudelta ja Pontus-leon Turusta.

Tässä on haasteohje:Laita blogiisi ensimmäinen kuva, joka koneeltasi löytyy sinusta. Kerro väliin kuvaus itsestäsi, luonne jne. Laita sitten tuorein kuva joka sinusta on otettu.