Kaipuu on vielä suuri ja täällä mökilläkin katse tapaa tuttua hahmoa, korvat kuulostelevat tuttuja ääniä. Mosse on kuitenkin luonamme muistoissa. Minun on ollut kovasti ikävä myös Nanaa. Jotain kertoo se, kun vanhempani kävivät Kokkolassa ja minä jäin mökille, niin olin sanomassa "kyllä minä täällä hyvin pärjään Nanan ja Mossen kanssa". Onneksi meillä on kaikki kauniit muistot ja ihanat valokuvat, jotka tosin alussa vain lisäävät ikävää. Olen järjestellyt Mossen viimeisiä kuvia talven ja kevään ajalta. Tässä on osa niistä pöydälle levitettynä järjestämistä varten.

129-normal.jpg

Moni on joutunut tänä kesänä kohtaamaan suuren surun, kun rakas leo on kuollut ihan yllättäin. Teille kaikille lämmin halaus ja surunvalittelu. Erityisesti muistamme ystäväni Maran Pontus-leoa.

262-normal.jpg

Koirailoa meille on tuonut 4 ½- vuotias leotyttönen Doora, jonka Mosse tapasi lokakuussa 2013 (http://nana01.vuodatus.net/lue/2013/10/sympaattinen-mosse). Äiti, papa ja minä kävimme sunnuntaina iltakahvilla Dooran, Hennan ja Kreetan luona ja eilen Henna ja Doora olivat meillä mökillä. Kiitos ihanasta yhdessäolosta!! Doora on kova tyttö uimaan ja hienosti hän näytti taitojaan. Oli todella mukavaa saada viettää aikaa leotytön kanssa kolmen vuoden tauon jälkeen!! Kaikki se tyttömäisyys, mikä Nanassa oli, on myös Doorassa, vaikka värieroa yms. onkin.

Doora3-normal.jpg

Doora8-normal.jpg

Doora6-normal.jpg

Doora1-normal.jpg

060%20-%20Copy-normal.jpg

Hyvää kesän jatkoa kaikille teille, jotka täällä pistäydytte!