Sain haasteen Ronjalta. http://ronjaleo.vuodatus.net Kopioin tänne saamani tehtävän: Laita blogiisi ensimmäinen kuva, joka koneeltasi löytyy sinusta. Kerro väliin kuvaus itsestäsi, luonne jne. Laita sitten tuorein kuva joka sinusta on otettu.

Tässä on ensimmäinen kuva, joka minusta on otettu uudessa kodissani.

Synnyin Lempileijonan kennelissä, josta minut ostettiin Ramavan'sin kenneliin. Sairastin monta kohtutulehdusta ja minun kohtuni poistettiin, kun täytin kaksi vuotta. Minut laitettiin leofoorumiin rescue-palstalle myyntiin. 18.1.2003 tapasin uuden mammani, joka oli tullut hakemaan minua Kokkolaan. Tässä kuvassa olen juuri tullut perille (19.1.02) ja tapaan mammani kanssa ensimmäisen kerran uuden veljeni ja ystäväni Yalin.

Olen iloinen ja suloinen tyttö, näin minulle usein sanotaan. Nyt olen kyllä jo vanhus ja vähän kankea. Rakastan omia ihmisiäni, Mosse-veljeäni ja kavereitani. Olen perusonnellinen ja tyytyväinen. Toinen silmäni sokeutui kaihin takia ja toinenkin olisi nyt sokea, jos sitä ei olisi leikattu. Tämän osittaisen sokeuden takia jännitän joitain tilanteita enemmän kuin ennen. Pärjään kuitenkin ihan hienosti. En kuitenkaan tykkää, jos toiset koirat ovat liian tunkeilevia.

Tämä on uusin kuva, joka minusta on otettu. Se on otettu mamman ja minun kodissa tänään illalla. Minä syön herkkuani, hammasharjaluuta. Tosin kuvauksena aikana pidin pientä taukoa. Vieressäni on Minessan siihen laittama traktori. Minessa syö tuossa vasemmalla jäätelöä. Polvet vain näkyvät. *hih*

Haastan tähän mukaan neljä ystävääni: veljeni Hipun Hippulasta, Mandy-leon, Miisa-lhasa apson ja Wallu-kissan.