747872.jpg

Mosse vastaa Hilmalta http://www.hippulan.vuodatus.net saamaansa haasteeseen.

1. Olen Mosse ja olen asunut uudessa kodissani nyt jo vuoden päivät. Virallisesti olen kyllä Hannankin koira, en vain vanhempien, vaikka heillä asunkin. Tämä siis tiedoksi Hilmukalle. :)

2. Rakastan omaa perhettäni todella paljon! Olen mielelläni mukana kaikessa, mitä he puuhaavat.

3. Auto on yksi mielipaikoistani. Hyppään sinne heti, kun ovi avataan, enkä tosiaan halua tulla autosta pois edes pissalle, vaikka matkustamme jonnekin kauemmaksikin.

4. Olen innokas metsässä samoilija. Talvella lisään treenivastusta kävelemällä mieluiten umpihangessa ja lumea täynnä olevissa ojissa.

5. Olen oikein kärsivällinen lasten kanssa. Lisäksi huolehdin mielelläni heidän pesemisestään. ;)

6. Tykkään ihan hirmuisesti naapurin pikkuisesta Nestorista! Jos emme pääse leikkimään yhdessä, niin ainakin tervehdimme portin alta. Minä kurkotan kuonoani niin pitkälle kuin sen vain suinkin saan ja Nestori kurkottaa meidän puolelle niin paljon kuin pystyy.

7. Nojailen mielelläni mitä ihmeellisimpiin asioihin ja paikkoihin. Muutama nojailukuva löytyy edellisen kirjoituksen mökkikuvistakin. :)

Lopuksi ne haasteet....vähän on jo vaikeaa, kun niin moni tuttu on haastettu mukaan...mutta jospa haastaisin naapurin Nestorin! Lisäksi haastan äitini Unin, Micaelan Kingin,  Päivin Pomon, Aada-siskoni "siskon" Wilman, Sailan Joren ja lopuksi laajennan kissapuolelle haastaen Hannan Wallun. :)