Ilma on ollut viime päivinä tavattoman keväinen. Olen tehnyt eilen ja tänään korttelikävelyn, mutta ottaa se vielä voimille. Koirat voivat ihan kivasti, Nanankin massu on rauhoittumassa. Olen keittänyt sille riisiä ja porkkanaa ja laittanut hieman jauhelihaa makua antamaan. Yöt ovat kuulemma sujuneet myös paremmin. Itse olen vielä saanut vapautuksen öistä.  Tänään leikkasin molempien koirien kynnet ja tassukarvat. Nanankin turkki on nyt ihana, kun harjasin sen huolella tässä illalla.

Koirat ovat nauttineet ulkona olemisesta ja pihalla leikkimisestä. On tosi mukavaa, että Nana vielä innostuu leikkihetkiin Mossen kanssa.

"Eiköhän vähän leikittäisi Mosse", sanoo Nana.

"Öh, joo-o, mutta onkos tämä halaus vai haaste?" kyselee Mosse.

"Mä menen karkuun!" huikkaa Mosse.

"Takaa-ajoon!" tuumaa Nana.

"Mä oikaisen tästä!" hihkuu Mosse.

"Etpäs ollut sittenkään tarpeeksi ketterä", hihittää Nana.

"Mitäs Mosse seuraavaksi keksittäisi?" kysyy Nana.

Katse kohti isoa porttia, siinähän sitä on taas uutta tekemistä.

Lopuksi pitää vielä komentaa ihmisiä, jotta pääsee takaisin sisään. Nämä kuvat otin kuistin ikkunasta.