Paljon kiitoksia kivoista kommenteista! 

Perjantaina Nana oli koko päivän Pakkiksella, koska minä sain erityisen tehtävän. Olin sairaalassa mukana, kun ystävälleni tehtiin synnytyksen koekäynnistys. Illalla tiputus lopetettiin ja minä hain Nanan kotiin. Maanantaina on sitten tarkoitus käynnistää synnytys ihan oikeasti. Nana pääsee taas hoitoon Pakkikselle. Onneksi Kokkolan kouluissa on ensi viikolla syysloma. Olen siis vapaa olemaan sairaalassa tarvittavan ajan.

Tänään olemme Nanan kanssa nauttineet vapaapäivästä tekemällä kaksi pitkää ulkoilua. Aamulla olimme kävelyllä Nanan metsässä. Äitikin oli mukana. Ilma oli ihan mukava. Sitten alkoi tuulla. Tuulen myötä pilvet väistyivät ja saimme ihanan aurinkoilman. Iltapäivällä menimme Harrbådaan. Äiti oli taas mukanamme. Meillä oli todella ihanaa! Laitan ensin muutaman maisemakuvan.

Nana käveli merestä paljastuneella alueella. Koska pohja on harmaa ja Nanaan osuivat auringonsäteet, tuli alempiin kuviin mielestäni kiva kontrasti.

Sinua, sinua minä rakastan!

Minä en ollut tänään Harrbådassa ainoa, joka kuvasi Nanaa. Yksi mies ihastui Nanaan, kun seisoimme juttelemassa koirista Nanan istuessa tiiviisti vieressäni, ja pyysi saada ottaa kuvia. "Teistä huokuu yhdessä jotain sellaista, jolle ei löydy sanoja", sanoi mies. Sain katsoa kamerasta, mitä kuvia mies otti. Nanasta oli oikein nättejä kuvia ja pari kivaa kuvaa oli meistä yhdessäkin, vaikka en kuvissa oikein viihdykään.