Tällä viikolla Nana ja minä olemme olleet kaksi kertaa metsässä Mandyn ja Hannan kanssa. On ollut oikein nautinnollista katsoa, kuinka hyvin nämä tytöt tulevat keskenään toimeen. Välillä kirmataan yhdessä, toki Mandy ikänsä puolesta kirmaa vähän enemmän ;) . Välillä löytyy ihania hajuja, joita haistellaan. Meillä on ollut ongelmia, kun meitä on kaksi Hannaa ja Mandy menee vähän sekaisin, kun pitäisi etsiä Hannaa ja Hanna seisoo siinä vieressä. Mietimme erilaisia nimivaihtoehtoja minulle, koska minulla ei ole olemassa mitään lempinimeä. Päädyimme lopulta siihen, että minä olen Mandylle "täti". Nana on saanut tällä viikolla nam-nam-ruokalisuketta eli kanajauhelihaa. Kiitos Hanna! "Täti" puolestaan on herkuttellut puolukoilla. :) Kuvissa ovat vasemmalta Mandy ja Nana.

1938815.jpg

1938816.jpg

Olimme Nanan kanssa tänään illalla tapaamassa Omppu-Orvokkia ja sen perhettä. Tässä pari hauskaa omenakuvaa Ompusta! :)

1938819.jpg

1938821.jpg

Omppu ei kylläkään saanut syödä näitä omenoita, koska sillä on ollut masu vähän sekaisin. Kuvaamisen jälkeen se joutui luopumaan näistä herkuista. Me saimme niitä Nanan kanssa kotiinviemisiksi. Kiitos! "Hmm... jos en saa syödä omppuja, niin ainakin haistelen Nanaa."

1938824.jpg

Tänään olimme Nanan kanssa metsässä ja saimme päällemme melkoisen sateen... ei vesisadetta vaan neulassateen!! Oli todella syksyinen tunnelma, kun katselimme neulasten leikkiä matkalla maahan ja sitten ravistelimme niitä pois päältämme. :) Alkuviikosta olin aurinkoisella ilmalla metsässä vakilenkillämme ja otin Nanasta muutaman kuvan. Tässä on teille taas pari niistä katseltavaksi.

1938807.jpg

1938805.jpg

Mosse taitaa palata huomenna Kokkolaan monien ihanien mökkipäivien jälkeen. Kovasti se on niittänyt kehuja ja saanut ystäviä hämeenlinnalaisista. On aina mukavaa, kun leot tekevät pr-työtä tämän ihanan rodun puolesta!

Nana heilauttaa kaikille häntäänsä, toivottaa hyvää viikonloppua lukijoillemme ja suuntaa katseensa kohti uusia seikkailuja!

1938810.jpg