Eilen illalla meidät oli kutsuttu Nanan kanssa Ilonan luokse kylään. Menimme sinne puoli yhdeksän aikaan täysikuun valaistessa kauniisti. Nautimme ihanista tarjoiluista (Kiitos Ilona!) ja hyvästä seurasta. Nana katseli Bean esittämää uuden vuoden tanssia. ;)

Kun kello läheni puolta yötä, Ilona, Nana ja minä lähdimme torille. Koirat Miisa, Madde, Mette, Bea ja Danne jäivät kotimiehiksi. Nana on helppo koira myös näin rakettien paukkuessa, kun se ei niitä oikeastaan ollenkaan noteeraa. Osa ihmisistä kuvasi torilla raketteja ja osa Nanaa. :) Tämä rakettikuva on Kalmarista (Kiitos Clara!), koska minulla ei ollut kameraa eilen torilla.

Yöllä meni myöhään, kun aina kotiin tultua on vielä pientä puuhaa. Aamulla menimme ajoissa Nanan kanssa Pakkikselle, koska vanhempani kävivät tänään sukuloimassa Oulussa. Nana, Mosse ja minä vietimme ihanan ja läheisen kotipäivän. Ilma tosin oli kylmä ja tuulikin vähän ikävästi. Nana ja Mosse kävivät kuitenkin useampaan otteeseen leikkimässä pihassa.

Nana haastoi Mossea leikkimään. Nana leikkii ja telmii mielellään Mossen kanssa.

Jee!! Juostaan kilpaa!!

Kaulailua. Vai koittaako Mosse kampata Nanan? ;)

Vanhus väsähti. Mosse olisi vielä jatkanut peuhaamista.

"Mamma, katso, mä olen ihan kuurassa, on aika tulla sisään." Suloinen Nanani!

"Täältä mäkin tulen." Mossen tassukarvat leikattiin taas tänään ihan tosi lyhyiksi, jos se auttaisi siihen, ettei paakkuja muodostuisi niin paljon. Jotenkin aika lutunen tämä Mossen kuva. Se on niin pikkupojan näköinen tässä.

Iltasella tulimme Nanan kanssa taas omaan kotiin. Nana pelasi pitkästä aikaa tätä peliä. Olin vaikeuttanut sitä ylimääräisillä palikoilla, jolloin luukkuja oli vaikeampi avata. Kyllä oli taas nuuhkuttamista ja säheltämistä kerrakseen! :)