Eilen tuli aika paljon lunta ja saimme myös pakkasta, joten lumi on pysynyt. Nana ja Mosse leikkivät tänään pitkästä aikaa tosi paljon pihalla. Nyt oli mukavaa, kun leikin jälkeen ei sisään kulkeutunut kilokaupalla mutaa. :) Otin kuvat ilman salamavaloa eli olen valitettavasti joutunut niitä tänne blogia varten vaalentamaan.

1083162.jpg

Mosse: "Jospa tuosta vähän Nanaa haastaisin leikkiin....apuaaaa!!! Mitä mulle tapahtui???"

1083165.jpg

Mosse: "Kyllä mä tästä nousen, odotas vaan!!"

1083166.jpg

1083169.jpg

Mosse: "Mä olen kova jätkä...puolustaudun tosi hyviiiiin, voi ei mun kaulaniiii!!"

1083172.jpg

Mosse: "Hyvinhän tää meni ja mukavaa oli!! Jos vaikka jatkettaisiin!!"

1083170.jpg

Mosse 24.11.2007

1083174.jpg

Nana 24.11.2007 Kuva on vähän "vino", kun olen rajannut siitä pois pusua antamaan tulleen Mossen, jonka pää oli liikkeen takia ihan epätarkka.

1083175.jpg

Moni on kysellyt Nanan kuulumisia. Kiitos, on mukavaa, kun muistatte. :) Nanalle kuuluu tosiaan nyt hyvää. Lääkkeitä vähennetään neljän päivän välein ja kovasti toivon, että tällä kertaa onnistumme! Pred Forte- tippa menee kolmesti päivässä, Voltaren Optha- tippa aamuisin ja Trusopt- tippa samoin aamuisin. Suun kautta menee vielä pieni annos kortisoonia aamuisin. Leikannut lääkäri sanoi, että mitä ilmeisimmin se rikkoutunut hammas on ollut tässä näiden tulehdusten takana. Mahdollisesti jatkossa kaihileikkaukseen tulevilta koirilta kuvataan hammasjuuret tällaisen välttämiseksi. Jos tämä läpikäymämme prosessi voi ehkäistä jonkun toisen harmeja, niin hyvä juttu.

Kiitos kaikille tsempityksestä, jota olemme saaneet!!