Perjantaina äiti ja papa lähtivät mökille Hämeenlinnaan. Minä olin sen päivän vielä Kokkolassa Mossen kanssa. Minessan heppaleiri loppui silloin ja vein hänet aamulla sinne. Iltapäivällä olin Mossen kanssa Pakkiksen pihassa.

Mihin ne menivät? Ihan varmasti ne lähtivät mökille! Ja miksi minä en päässyt mukaan?!




Voitaisko mekin jo lähteä? Voin mennä valmiiksi autolle.


Jee!! Nyt me mennään!!


Näin ihania kukkia jätimme taaksemme, kun lauantaina lähdimme Mossen kanssa mökille.




Näissä funkian lehdissä on jotain kiehtovaa.




Matka oli todella kaunis! Syreenit, kurjenpolvet, leinikit ja koiranputket kukkivat komeasti. Kun pääsimme lähelle Hämeenlinnaa huomasin, että myös ruusut ovat täällä jo kukassa. Tänään Panda oli ruusujen "sylissä" parkkipaikalla.




Mosse oli onnellinen, kun pääsimme mökille ja ilohyppelyiden jälkeen se asettui omalle paikalleen makoilemaan.


Voin minä vartioida tätä johtoakin, jos se on tarpeen. Vanhat rhodot kukkivat ihanasti!


Onpa mukava uinti-ilma, mietti Mosse eilen, kun satoi ihan koko päivän!


Mökkireissu voi muuttua pian erilaiseksi, kun yksi perheenjäsen joutuu sairaalaan. Onneksi täällä on saanut olla sairaalassa koko ajan mukana. Nyt tulin välillä nukkumaan mökille.


Näin kaunista oli ajomatkalla sairaalasta.


Hyvää yötä! Kiitos kommenteistanne!