Doora hurmasi minut heti ensimmäisellä kerralla, kun tapasin sen. Se tuli ulos tervehtimään vanhempiani ja minua. Polvistuin, ja Doora antoi minulle suukon samalla kuin minä sille. Sen jälkeen Doora istui rauhassa polvelleni! Ihana tyttö!

Laitan tähän vielä kuvia, joita otin mökillä Dooran uimareissulla. Olen laittanut ne ikään kuin kuvasarjaksi. Kuvissa näkyy myös Dooran omistaja Henna.

075%20-%20Copy-normal.jpg

093-normal.jpg

083-normal.jpg

084-normal.jpg

102-normal.jpg

077-normal.jpg

091-normal.jpg

078-normal.jpg

073-normal.jpg

Yläkuvassa näkyvä pullo on polana vesimittarillemme. Vesi on ollut pari viikkoa +25-28-asteista! Uintilenkin jälkeen Doora kirmasi ympäri tonttia ihan niin kuin Mossekin teki.

068-normal.jpg

Saimme mahdollisuuden tavata tätä ihanaa perhettä vielä maanantaina. Hennan isä Yrjö-rovasti, Henna, Doora, vanhempani ja minä vietimme ihanan aamupäivän yhdessä. Kiitos hyvistä tarjoiluista ja mitä parhaimmasta seurasta!!

029-normal.jpg

032-normal.jpg