Kiitos kaikista kommenteista, joita kirjoittelitte edelliseen postaukseeni! Ilahduin niistä, olette ihania! Oli mukavaa päästä myös tutustumaan uuteen blogiin, kiitos Sanna.

Eilen vietettiin kansainvälistä naistenpäivää. Mietin, millainen se on ollut eri puolilla maailmaa, erilaisissa yhteisöissä, erilaisissa olosuhteissa... Kiitos Sailalle ja pojille leopusuista! (kuva alla) Ja kiitos Ilonalle kukkasista, samoin isälleni!

Minessa tuli eilen yökylään ja vietimme illan pesemällä (minä pesin ja Minessa sai sitten leikkiä pestyillä leluilla) huolellisesti pieniä leluja, jotka olen vienyt töihin ja toin nyt pois muuton alta. Kaikki pitää puhdistaa sisäilmajuttujen takia. Olen sairauslomalla kuun loppuun asti, koska minulle puhkesi astma noiden sisäilmaongelmien myötä. Olen voimakkaalla astmalääkityksellä ja toivottavasti tilanteen rauhoituttua sitä voidaan vähentää.

Tiistaina Minessa halusi auttaa Mossen kanssa aamukävelyllä, joten sain kuvattua uutta videota Silvia-lääkäriä varten. Vanhempani olivat reissussa ja olin Mossen kanssa Pakkiksella. Minessan tuli maanantai-iltana niin kova ikävä Nanaa, että hän tuli meille yöksi. Mosse auttaa Minessaa monin tavoin tässä kaipauksessa. Samoin se auttaa meitä muita. Toivottavasti meillä on vielä monia yhteisiä vuosia edessä päin. Ja jos ei ole, niin on ainakin tämä hetki!

Mosse painaa nyt 58 kg ja se näyttää olevan sille sopiva paino. Turkki näyttää välillä hyvältä ja välillä sivu/takaosasta kamalalta. Toisaalta Mossen turkki on aina ollut sellainen, että etu- ja takaosa ovat vähän eri paria.

Täällä on kovasti liukasta ja sen vuoksi lenkit ovat välillä enemmän oikean reitin etsimistä kuin reilua lenkkeilyä! Mossen on saanut nyt parina päivänä Rimadyliä, koska liike ei ole ihan puhdas ja se vähän aristaa leikattua jalkaa. Varsinaista ontumista ei onneksi kuitenkaan ole. Nyt on kuitenkin tarpeen välttää jalan liikarasittamista.

Ihanaa alkavaa viikonloppua teille jokaiselle, jotka pistäydytte lukemassa kuulumisiamme!!