Olen jälleen mökillä. Eihän tässä mitään järkeä ole ajaa edes takaisin viikonlopusta toiseen matkaa Kokkola- Hämeenlinna, mutta ihanaa täällä oleminen on! Matkatkin tarjoavat kaunista katseltavaa. Lähes jokaisella matkalla olen saanut ihailla kauniita sateenkaaria taikka pieniä osia niistä. Aurinkolasit päässä niiden väri on entistä syvempi ja ne näkee helpommin. Olen säätänyt seuraavan kuvan täyteläisyyttä, jotta näkisitte sen, mitä minä näin.

002-normal.jpg

Viljapellot loistavat, vaikka sänkipelloilla väri on usein vielä syvempi. Taivaasta näkyy, että ilmat eivät aina ole suosineet matkaajaa, mutta mökillä olemme nauttineet poutasäistä.

004-normal.jpg

Tänään aamulla klo 6 ulkona oli näin upeaa!!

107-normal.jpg

Vesi on enää 16-asteista, mutta yhä me käymme uimassa. Uintimatkat tosin lyhenemistään lyhenevät. Minä en ole kylmän veden ystävä, mutta tämä järvivesi on niin ihanan pehmeää, että kylmyydestä huolimatta sinne on ihana mennä. Sisällä tuvassa pääsenkin sitten taas takkatulen lämpöön.

131-normal.jpg

Otsikon aiheestakin voisi olla hyvä kirjoittaa ainakin muutama rivi. Eilen olin äidin kanssa käymässä asioilla, ja koska liikuimme Dooran kodin lähellä, kävimme katsomassa, olisiko siellä joku kotona. Doora oli, mutta ei kukaan muu. Doora katseli meitä ystävällisesti tuulikaapin ikkunasta. Se oli suloinen! Vaikka tämä oli tyhmää, niin laitoin käteni postiluukusta sisään. Doora haisteli sitä ja nuoli sitä sitten häntä heiluen. Ihan tyttö! Illalla sainkin puhelun Yrjö-rovastilta, joka oli saanut vastaajaan jättämäni viestin. Sain myös puhua Dooran kanssa puhelimessa! Tavata emme nyt voineet, koska he lähtivät yöllä parin päivän matkalle.

067-normal.jpg

Kohta on aika lähteä ajelemaan Kokkolaan. Mukavaa viikkoa sinulle, joka käyt lukemassa kuulumisia! Olen iloinen, jos ehdit laittaa jonkun viestin käynnistäsi.